Saturday, December 29, 2007

Mj Dziadek, Odpadki Obsadzaj"

Dla mojego dziadka czowiek odpadkw znaczy jazd dokoa w jego samochodzie pukajcym na drzwiach samoinkaso odpadki. On wtedy umieciby odpadki w plecach jego samochodu. Kiedy on mia peny adunek, on pojechaby do miejscowego kupca odpadkw i kolportuj pozycje on kwestowa. Na tych pienidzach on podpar jego rodzin.

Jak dziecko, ja pamitam stanie zewntrz w moim dziedzicu czekajcym na moich dziadkw grzaem samochd z rozkc drewniane boki przyj hucz na d ulica. Moja siostra i I, wzdu z moimi dwoma brami cioteczny i przemieszkaa poprzez ulic, wrzasnaby dla radoci zobaczy moje dziadkw.

Momentalnie, po samochodzie bylimy parkowane bez szwanku w naszym przejedzie my wszystko wspite do plecw moich dziadkw samochd. To zawsze byo adowane z niezwykymi pozycjami takimi jak toliets, grznicia i losy bathtubs. My nigdy nie wiedzielimy co my spotkalibymy si kiedy my poszlimy rekonesansowe. To byli dzieci maj sen.

Oczywisto, nieco moich zabawek przyszed bezporednio od plecw moich dziadkw samochd. Jak dziecko, ja kochaem przeczyta ksiki. Ja miaem polny dzie odsiew przez wszystko to ksiek byo wtrcane plecami samochodu. Mj dziadek nie czyta angielski wskutek tego, on nie wiedzia zadowolenia ksiek.

ja podkradbym ksiki ja wiedziaem moje rodzicw nigdy nie zatwierdzibym do mojej sypialni. Moja macierz zawsze znajdowane i i nacisny ich na zewntrz. Wspinajc do gry do plecw tamtego samochodu byem pamici i pobyem silny z mn do tego dnia. Jego day mnie mio podskuba przez odpadki prowiantowy i dziedziniec zbyt szukajce dobre ksiki. Rwny dzisiaj ja utrzymaem mio czytania ksiki.

Moje dziadkowie przyszy od maego miasta w Rosji. Oni nigdy nie rozmawiali tam obok ycia nawet chocia ja zapytaem ich. Oni obaj straconej tam rodzin w holocaucie i rozmawianiu o nich byli do bolesnego. Ja byem zawsze zainteresowanym w rodzinnej historii. Mj dziadek nadcign sam do tego kraju na dce byda przed pierwsz wiatow wojn.

Mj dziadek pniej poy dla mojej babki i tedy oni byli polubiani. Zabawna cz historii oni byli pierwszymi brami cioteczny i nigdy oblubienic. Mj dziadek niech eby polubi moj siostr babek ale ona miaa zakaanie oka i nie przejechaa zwyczaju fizycznego, wskutek tego, oni posali moj babk zamiast. Oni chodzili polubieni dla o siedemdziesiciu-piciu latach. Oni mog mieli ich rnice ale ja nigdy zeznawany powany bojowy albo dowodzcy midzy nimi. Ja mogem poczu gbok mio i tkliwo oni mieli dla siebie. Oni obaj przeywanego drogi do tam nineties.

To bierze wiel odwag przyj do dziwnego kraju, nie porozumienia obyczajowo albo jzyk. Mj dziadek zachowa dach nad jego rodzin dwch dzieci i jada na stole ktrym by nielekkiego czasami. Mj dziadek dowiadywa si dosy angielskiego jzyka cisn przez i potrafi podeprze jego rodzin.

Mj dziadek speni wszystko rodzinne zlecenia zawieraj sklep spoywczy shopping. On by magazyn przez farb i zamiar na etykietach. Gdyby etykieta bya zmieniana na moe on chcia naby kto wie co on koczyby si do gry.

Moja babka rozmawiaa troch angielska ale ona gwnie powstrzymaa dom, gospodarowaa i podniosa dzieci. Ja pamitam ogldaj j gotuj ich ubranie w wielkim garnczku na piecu wzruszajce to z du drewnian opatk koa wodnego. Tedy ona popukaaby ich w grzniciu, kolisko i na zewntrz, i czochraj ich na desce.

Nie rozmawianie jzyk i nie porozumienie obyczajowo zachowywana moja babka pasiona w niej dom. Kiedy ja byem starszym, ja zapytaem moj macierz o tym. Ona powiedziaa jej macierz bya szczliwej i dlaczego musi ona koysz dk. Moja babka bya szczliwej z jej yciem, ja nigdy syszana j nie skar o powstrzymujcym domu i dbajcym dzieciskw. Gdyby moja babka potrzebowaa stroju albo obuwia dla szczeglnej okazji moja macierz poszaby shopping i robi nabycie.

I, osobicie, nie wierz w robicym yciu odpoczynek dla waszych kochanych e oni nie robi wysiku ja wydobrze i staj bardziej niezaleni. Kady musi postara si zosta independentem. Ale e wtedy i to teraz i rzeczy byy tak rnymi plecami w, "Obrocie Stulecia".

Oczywisto, my potrzebujemy wyjrze nazad na przeszoci obrci ruch naprzd do przyszoci. My nie moemy zapomnie naszej rodzinnej historii, od my produkt nas obok.

ja ufam, wy zaylicie ten paragraf delving w moich obok wspominkw. Ja byem szczliwym, ja miaem dziadkw w moim yciu. Dzisiaj tak wielu dzieci przychodz od zamanych domw i dziadkw trafiaj rozdzieleni od ich wnukw.

Moi wani dzieci nie zajechali spdzi wiele czas z ich dziadkami od my przemieszkalimy poprzez kraj. I think back now and would have done things differently. I would have made the extra effort to visit more often. Dziadkowie i rodzina zakadanie w ktre my chcemy zaoy w naszych dziecicych cercach.

Jeli wy macie dziecko albo grandchild i wy nie widzicie ich czsto, nazywacie ich i wyjzyczacie si, "ja kocham was." Jeli wy kierujecie zobaczy ich w osobie dajecie ich wielki ucisk i pocaunek i wyjzyczacie si, "ja kocham was." Troch kocha wykracza dug drog.

Jeli wy zaylicie ten dotyk paragrafu wolnego pohamowa na zewntrz moje inne paragrafy.

Copyright 2006 Linda Meckler

Google

No comments: