Saturday, December 29, 2007

Mrzonka Pika none Powodzenie: Trzy Podstawowa Zasada

Wy moecie obszuka Internet albo newsstands w czerwcu i lipcu, i wy odnajdziecie bogactwo ewidencyjne o mrzonce pika nona i mrzonka futbolowe ligi. Wikszo to jest statystyka. Mile i mile statystyki. I najbardziej siedzi i danie magazynw ofiarowa bardziej ni wszystko inne. Co mao ofiarowuj, chocia, gos porada na jak eby by pomylna kadoroczny. Tak, odwiedzaj wszystko posiedzenia i magazyny dla waszego stats, ale przetrznicie nie bardziej dla tajemnicy do fortu, poniewa oto to.

ja odegraem w przebogatej konkurencyjnej mrzonce futbolowe ligi dla 15 lat. Ja przespaem playoffs jedyny dwa razy, i ja byem do trzech pucharw mrzonki. Ja wygraem bardziej igrzysk i karbowanych bardziej ukazuje ni jaki inny zaprzg w mojej historii ligi. Teraz, ja dam wam moj strategi, i to nie bdzie kosztowa wy dime. Tutaj trjkrok formuka aby wygrywa w mrzonce futbolowy rok w i rok na zewntrz.

pierwszy krok eby odkomenderowa dla gbokoci. To brzmi odpoczynek dosy, ale duo ludzie w moim ligowym ognisku na dostajcej ich stawce, i reszta zaciga nic bardziej ni rzucce deka na nazwiskach na stat listku. Ja wybraem gracze poza septym okrg (my mamy 14 turw) kto poprowadziy mj zaprzg w karbujcym. Ja nie nawet miaem ich targeted jako stawka; Ja wanie zobaczyem potencja, przez wszystko badania ja zrobiem. Dla przykadu, bior szczeglne zawiadomienie sekundy i trzeciego-roku szerocy odbiorcy. Oni czsto jad darowane, poniewa ich liczby nie popisowe. Odbiorcy bior rok albo dwa, zanim oni reguluj do NFL. Czad Johnson wielki przykad. Take, czata dla rekrutw ktri mog wybuchn pno w porze, raz oni chwycili system. Zawietrzny Evans byem gwiazd po tygodniu dziewi tego obok pory.

Krok dwa eby pokierowa wasz zaprzg tygodniowo, na d do najbardziej szczeglikw. Jeli wy odkomenderowalicie dla gbokoci, wy bdziecie mie lineup decyzje tygodniowo, poniewa wy bdziecie mie zaprzg pilnicie graczw karbujce punkty. Kontrolowa ich historie przeciw tygodniowych przeciwnikw (rozlego darowana strategia przez nowicjuszy). Jakie gracze prosto zakrtas przeciw szczeglnych zaprzgw, jak jakie zaprzgi zmierzaj zakarbowa inaczej przeciw pewnej obronnoci. To moe bezwarunkowo uda wasz tygodnik lineup decyzje.

trzeci krok eby dopatrzy zrzeczenia drut i robi dwa klucza zawody. Bez znaczenia jak studnia wy odkomenderowalicie, pod kocem pory, wy bdziecie potrzebowa zrobi zmiany. To jest czas sprzedawa wasz gboko dla gwiazd. Take, czata dla dostpnych graczw poderwa - - chociaby oni mog tylko pomc wam dla jednego tygodnia. Ja odkomenderowaem obaj Domanick Davis i Czad Johnson ostatnia pora. Pniej, ja handlowaem oba, wic ja mogem naby Ladanian Tomlinson. To uprocio mj tygodnik lineup decyzje, dajc mnie gracz ktry zakarbowaby co najmniej TD tygodniowo.

Jeli wy wtykacie do tej naturalnej formuki, bez znaczenia co typ ligi wy gracie w, wy zrobicie playoffs 85 do 90 percent czasu. To niebrzydo w jakiej lidze.

Google

No comments: